2010-04-11

人車誌 下集

丫唔記得介紹下陪足我地一日既小喇叭tim...


咁話說晏晝打過俾baba問佢點上魔鬼山,
跟住佢話魔鬼山冇野睇, 叫我地上龍翔道觀景台,
幾經波折, 行錯行錯再行錯之後, 終於上到去。
點知上面仲冇野睇, 大霧都預左, 180°既景比d樹block晒,
得返90°既view。


之後又係玩果d野啦, 拉爆, light painting同分身術!XD

估下我想寫咩?



好啦咁我地就把心一橫沖入青衣


咁多警察做咩? 原來做緊訓練!! 我地以為入面咁隔涉都有人示威…XD



唔理咁多!喪影相!



好啦! 重點原來係架車...好啦到次重點喇...
昂船洲大橋!


Yah~ That's me!!!


好啦...吹到頭都斷!!
之後入左西貢食糖水!!

哇...跛喇...

《人車誌》完

3 comments:

n.c. said...

好鍾意丁九橋D相 ^^

ndc said...

那是昂船洲大橋xdd

n.c. said...

!!!! 真的嗎!
原諒我的無知~